Az oldalon elérhető információk köre folyamatosan bővül. Jelen pillanatban az ügyfélkapu regisztráció és cégkapu regisztráció folyamatának támogatása, valamint a CESP-en keresztül való hivatali ügy indításáról talál információkat az aloldalon. A Cégkapuból való hivatalos ügy OGYÉI részére való indításáról pontosabb információkat legkésőbb január első hetében jelenítünk meg, ezen az oldalon.

Az oldal frissítésének dátuma az oldal alján, a bal oldalon található. 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (e-ügyintézési tv.) értelmében 2018. január 1-től kötelező a gazdálkodó szervezetek számára az egyes állami szervekkel való elektronikus kapcsolattartás, valamint az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségen történő dokumentumküldés/fogadás.

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében az alábbiakban mutatjuk be az e-ügyintézéshez szükséges lépéseket.

Kérjük, amennyiben alábiakkal kapcsolatban kérdésük merül fel, küldjék el az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. 

 

 

Hivatalos ügy indítása az alábbi lépések után kezdeményezhető:


1. Ügyfélkapu regisztráció – amennyiben Ön még nem rendelkezik ügyfélkapuval

 

2. Cégkapu regisztráció – amennyiben Ön még nem rendelkezik cégkapuval

 

3. Hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére – amennyiben az ügy CESP-en keresztül indítható

 

4. Cégkapuból hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére

 

5. Visszajelzés az OGYÉI-től az Ön által képviselt cég részére

 

Klinikai vizsgálatok engedélyezési eljárását érintő változások

 

Gyógyszerengedélyezés - e-ügyintézési segédlet

 

Közlemény informatikai rendszerek karbantartása miatti üzemszünetről

 

Változások az OGYÉI számára küldendő CESP-es beküldéshez kapcsolódó elektronikus ügyek címzése kapcsán

 

Változások az OGYÉI számára küldendő tisztigyógyszerészeti elektronikus ügyek címzése kapcsán